Fakturowanie
mikroSubiekt
Program mikroSubiekt to niezwykle prosty i przyjazny system odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży. Jest on dedykowany przede wszystkim małym firmom handlowo-usługowym, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny.
Z mikroSubiekta mogą korzystać zarówno zaawansowani, jak i początkujący użytkownicy programów komputerowych. Nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja, łatwa obsługa oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną pracę działów sprzedaży małych firm handlowo-usługowych.
System jest kontynuatorem programu sprzedażowego, który ma ugruntowaną pozycję wśród małych i średnich firm. Ta mniejsza wersja znanego systemu do obsługi sprzedaży doskonale spełni powierzone jej zadania.
Najważniejsze cechy mikroSubiekta:
- obsługa faktur VAT, paragonów i faktur korygujących;
- uproszczona obsługa ewidencji dokumentów nierozliczonych (funkcja Rozlicz);
- obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów;
- wielowalutowość wydruków dokumentów i cenników;
- sprzedaż towarów przez wartość (np. paliwa);
- sprzedaż do Jednostek Samorządu Terytorialnego;
- przypisanie domyślnej formy płatności do kontrahenta;
- przypisanie domyślnych marż dla towarów;
- sprawdzanie unikatowości kodu kreskowego w towarach;
- możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych (współpraca z wieloma modelami drukarek);
- wiele podstawowych zestawień, takich jak bilans, sprzedaż według asortymentu, sprzedaż w okresie itd.;
- możliwość zbiorczej zmiany stawek VAT w kartotece towarowej;
- możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania przez systemy księgowe Insertu (np. Rachmistrz GT, Rewizor GT);
- współpraca z Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2008 R2, 2012, 2014 oraz 2016;
- współpraca z systemami operacyjnymi: Windows 7, 8, 8.1, 10, Windows Server 2008 R2, 2012, 2012 R2, 2016;
- funkcja umożliwiająca zgłaszanie sugestii przez internet;
- możliwość rejestracji elektronicznej.
SUBIEKT 123 TO fakturowanie online i nie tylko
- faktury i paragony
Wystawienie dokumentu sprzedaży jest niezwykle proste i zajmuje tylko chwilę. Pod ręką masz dane klientów i usług/towarów. Wybierasz formę i termin płatności. Tworzysz plik PDF i drukujesz.
- usługi i towary
Aplikacja przechowa dla Ciebie dane dotyczące usług, które świadczysz i towarów, którymi dysponujesz. Wprowadzasz nazwę, cenę – i gotowe!
- klienci
Dane teleadresowe, numer konta bankowego, termin płatności, wysokość przyznanego rabatu – to tylko niektóre informacje klientów, które przechowa dla Ciebie Subiekt 123. Dzięki połączeniu z bazą GUS możesz szybko znaleźć dane firm, z którymi współpracujesz.
- zestawienia
Dzięki różnorodnym zestawieniom, możesz stale kontrolować swój biznes. Wygenerowane zestawienie możesz wyeksportować do plików PDF i CSV.
- JPK
W prosty sposób wygenerujesz Jednolity Plik Kontrolny dla ewidencji sprzedaży i zakupów (JPK_VAT) oraz faktur VAT (JPK_FA).
- integracje
Subiekt 123 pozwala na integrację z wieloma drukarkami fiskalnymi. Sprawdź czy Twoje urządzenie współpracuje z naszą aplikacją.
Grupa