ERP Altum

Program Comarch ERP Altum  charakteryzuje się indywidualnym podejściem do zarządzania przedsiębiorstwem. Platforma jest rozwiązaniem wielojęzycznym, przystosowanym do specyfiki firm międzynarodowych. Najważniejszą przewagą Comarch ERP Altum, są mechanizmy umożliwiające automatyzację rutynowych czynności (BPM) oraz narzędzia pozwalające na podejmowanie decyzji w oparciu o analizy i prognozy (Business Intelligence).

Comarch ERP Altum został zaprojektowany tak, aby kompleksowo obsługiwać i usprawniać wszystkie procesy handlowo-magazynowe w firmie, bez względu na specyfikę jej działania. Dodatkowo, dzięki możliwości prowadzenia wielu firm w jednym systemie, obszar handel-magazyn dla każdego przedsiębiorstwa prowadzony jest niezależnie.

Program ten umożliwia prowadzenie wielokanałowej sprzedaży w jednym systemie: uruchomienie sklepu internetowego (Comarch e-Sklep), prowadzenie sprzedaży na darmowym portalu wszystko.pl, obsługa kontrahentów w modelu B2B (Comarch B2B), mobilna sprzedaż (Comarch Mobile Zarządzanie oraz Comarch Mobile Sprzedaż).

Handel i Magazyn

System Comarch ERP Altum idealnie sprawdza się w:

  • Firmach zagranicznych,
  • Sieciach sprzedaży detalicznej, sieciach franczyzowych,
  • Firmach handlowo-usługowych o jednooddziałowej i rozproszonej strukturze,
  • Organizacjach holdingowych/przedsiębiorstwach zarządzających wieloma firmami.

Dzięki możliwości prowadzenia wielu przedsiębiorstw w jednym systemie, Comarch ERP Altum pozwala tworzyć odrębne i niezależne systemy logistyczne dla każdej z firm. Logistyka w Comarch ERP Altum to m.in.:

  • Kontrola stanów magazynowych
  • Obsługa konsygnacji
  • Zarządzanie opakowaniami

Zarządzanie dokumentami handlowo-magazynowymi w Comarch ERP Altum to m.in.:

  • Pełna obsługa procesów sprzedażowo-zakupowych, od zapytania ofertowego, poprzez ofertę, zamówienie, paragon, aż po wystawienie faktury i wysłanie dokumentów na skrzynkę mailową kontrahenta.
  • Przejrzyste zarządzanie wszystkimi procesami logistycznymi, dzięki kompletnemu zakresowi dokumentów magazynowych, związanych z przyjmowaniem, wydawaniem czy przesuwaniem towarów pomiędzy magazynami oraz obsługą rozbieżności w dostawach.
  • Obsługa transakcji wewnątrzwspólnotowych, możliwość ewidencji i rozliczania faktur zaliczkowych, prowizyjnych oraz proforma.
  • Obsługa całego procesu reklamacji w podziale na etapy: od przyjęcia artykułu po uznanie reklamacji i wydanie nowego towaru.
  • Możliwość prowadzenia transakcji w walutach obcych.
  • Tworzenie dokumentów na bazie innych dokumentów eliminując tym samym wielokrotne wprowadzanie tych samych danych, np. przekształcanie zamówienia sprzedaży w fakturę.
  • Dostęp do informacji z urządzeń mobilnych z możliwością przeprowadzenia pełnego procesu zamówienia towarów w siedzibie u Klienta.

Grupa

Intent Sales - oprogramowanie dla biznesu
IoT technologies
Serwis Kas Fiskalnych
Novitus