Comarch Retail
To platforma pozwalająca twojej firmie zrealizować proces sprzedaży towarów lub usług dla klientów za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji w celu osiągnięcia zysku. Wraz z wyrównaniem się poziomów cen w sklepach oraz rozwojem technologii zmieniło się i nadal zmienia się podejście do współpracy z klientem w celu dostarczenia mu towarów, które potrzebuje lub które chcemy mu sprzedać. Dzięki Comarch Retail twoi pracownicy mogą sprawnie obsłużyć klienta w sposób jakiego on oczekuje.
Comarch Retail OMS (Order Management System) to miejsce, w którym możliwe jest zarządzanie całą siecią sprzedaży, rozpoczynając od konfiguracji procesów zachodzących w sklepach stacjonarnych, przez procesy zachodzące w sklepie internetowym, a na przepływie dokumentów w całej sieci handlowej kończąc. System Comarch Retail OMS wspomaga również kompleksowe zarządzanie cenami oraz promocjami.
Dzięki Comarch Retail twoi klienci oraz pracownicy mają możliwość pracy w nowoczesnych i intuicyjnych interfejsach, które mogą być dopasowane konkretnie pod twoją firmę, mogą działać z przeglądarki internetowej lub z smartfona czy tabletu.
Ważnym aspektem są rozbudowane możliwości konfiguracyjne, pozwalające obsłużyć sieć sklepów własnych jak i franczyzowych, również w strukturze wielofirmowej.
W dobie zmieniających się zachowań i nieustannie rosnących oczekiwań konsumentów, dużym wyzwaniem jest zagwarantowanie spójnego doświadczenia zakupowego we wszystkich punktach styku. Klienci oczekują swobodnego dostępu do oferty za pomocą różnych urządzeń, przejrzystości i intuicyjności procesu zakupowego, ale także możliwości obsługi procesów towarzyszących zakupom w różnych kanałach (np. obsługa pozakupowa, reklamacje i zwroty, realizacja dostaw itp.). Zaspokojenie tych potrzeb możliwe jest dzięki wdrożeniu strategii sprzedaży Omnichannel, w której wszystkie kanały są ze sobą odpowiednio powiązane.
Platforma Comarch Retail w pełni wspiera podejście wielokanałowe udostępniając sprzedawcom ekosystem zawierający takie rozwiązania jak:
- Stacjonarne i mobilne stanowisko sprzedaży POS,
- Sklep interetowy,
- Internetowa platforma B2B,
- Aplikacje mobilne B2C i B2B,
- Elektroniczna wymiana danych (EDI).
Grupa