Podpis elektroniczny

Oferujemy Państwu zakup oraz wdrożenie podpisu elektronicznego. Jesteśmy partnerem oraz weryfikatorem firmy Eurocert.

Firma Eurocert powstała 19.01.2012 i jest zarejestrowana w Warszawie. Głównym trzonem firmy jest działalność związana z oprogramowaniem w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego. Rynkiem właściwym działalności jest Miasto Stołeczne Warszawa. W mieście tym zlokalizowane jest biuro oraz miejsce przechowywania zasobów sprzętowych niezbędnych do funkcjonowania serwisów. Do niedawna kadra pracownicza firmy specjalizowała się w modernizacji i obsłudze Data Center, a także w administrowaniu systemami serwerowymi. Firma działa w zakresie spraw technicznych związanych z serwerownią i przechowywaniem danych. Posiadamy dużą wiedzę w zakresie bezpieczeństwa przechowywanych danych.

 


Co nas wyróżnia?

  • Kompetencje prawne – od 2013 roku działamy zgodnie z Ustawą o podpisie elektronicznym, gdzie decyzją Ministerstwa Gospodarki uzyskaliśmy wpis do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne. Karta Rejestru Kwalifikowanych Podmiotów – Nr. wpisu 13 z dnia 30 grudnia 2013
  • Zaplecze techniczne oraz technologiczne o najwyższych standardach szyfrowania. Wszystkie klucze RSA posiadają długość 2048 bitów.
  • Proces rejestracji – bardzo szybki, ukierunkowany na Klienta.
  • Odnawianie certyfikatu – online bez konieczności wizyty w siedzibie firmy lub Partnera.
  • Elastyczność w biznesie – Staramy się zawsze dostosowywać nasze rozwiązania pod Klienta. W biznesie zachowujemy zasadę” traktuj innych tak, jakbyś sam chciał być traktowany”.
  • Doświadczenie – firmę tworzą ludzie którzy są praktykami a nie teoretykami.
  • Proste zasady współpracy dla Partnerów


Podpis elektroniczny umożliwia:

  • kontakty drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (np. podpisanie deklaracji),
  • podpisywanie i składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego,
  • podpisywanie i wysyłanie raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej,
  • prowadzenie korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,
  • podpisywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych do urzędów skarbowych,
  • podpisywanie faktur elektronicznych,
  • wymiana informacji z urzędami administracji publicznej,
  • składanie dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej,
  • elektroniczne podpisywanie dokumentów w obrocie prawnym i handlowympodpisywanie wielu dokumentów elektronicznych jednocześnie,
  • podpisywanie ofert z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych na aukcjach i przetargach internetowych,
  • zawieranie umów przez Internet,
  • prowadzenie bezpiecznych transakcji elektronicznych przez Internet,
  • elektroniczne podpisywanie oświadczeń woli oraz dokumentów w obrocie prawnym.


 

EuroCert MINI

Zestaw składa się z karta kryptograficznej, certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata, oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu.

215 zł (netto)
264,45 zł (btutto)

EuroCert Classic

Zestaw składa się z karty kryptograficznej, czytnika OMNIKEY 3021 USB, certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu.

260 zł (netto)
319,80 zł (btutto)

EuroCert Token – Bestseller!

Zestaw składa się z karty kryptograficznej, czytnika Token Charismathic USB Stick, certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu.

245 zł (netto)
301,35 zł (btutto)

EuroCert Mikroczytnik

Zestaw składa się z karty kryptograficznej, czytnika Token OMNIKEY 6121 USB, certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu.

280 zł (netto)
344,40 zł (btutto)

EuroCert Odnowienie

Oferta dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego, odnowienie certyfikatu na 2 lata

120 zł (netto)
147,60 zł (btutto)

Grupa

Intent Sales - oprogramowanie dla biznesu
IoT technologies
Serwis Kas Fiskalnych
Novitus