Podpis elektroniczny
Oferujemy Państwu zakup oraz wdrożenie podpisu elektronicznego. Jesteśmy partnerem oraz weryfikatorem firmy Eurocert.
Firma Eurocert powstała 19.01.2012 i jest zarejestrowana w Warszawie. Głównym trzonem firmy jest działalność związana z oprogramowaniem w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego. Rynkiem właściwym działalności jest Miasto Stołeczne Warszawa. W mieście tym zlokalizowane jest biuro oraz miejsce przechowywania zasobów sprzętowych niezbędnych do funkcjonowania serwisów. Do niedawna kadra pracownicza firmy specjalizowała się w modernizacji i obsłudze Data Center, a także w administrowaniu systemami serwerowymi. Firma działa w zakresie spraw technicznych związanych z serwerownią i przechowywaniem danych. Posiadamy dużą wiedzę w zakresie bezpieczeństwa przechowywanych danych.
Co nas wyróżnia?
- Kompetencje prawne – od 2013 roku działamy zgodnie z Ustawą o podpisie elektronicznym, gdzie decyzją Ministerstwa Gospodarki uzyskaliśmy wpis do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne. Karta Rejestru Kwalifikowanych Podmiotów – Nr. wpisu 13 z dnia 30 grudnia 2013
- Zaplecze techniczne oraz technologiczne o najwyższych standardach szyfrowania. Wszystkie klucze RSA posiadają długość 2048 bitów.
- Proces rejestracji – bardzo szybki, ukierunkowany na Klienta.
- Odnawianie certyfikatu – online bez konieczności wizyty w siedzibie firmy lub Partnera.
- Elastyczność w biznesie – Staramy się zawsze dostosowywać nasze rozwiązania pod Klienta. W biznesie zachowujemy zasadę” traktuj innych tak, jakbyś sam chciał być traktowany”.
- Doświadczenie – firmę tworzą ludzie którzy są praktykami a nie teoretykami.
- Proste zasady współpracy dla Partnerów
Podpis elektroniczny umożliwia:
- kontakty drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (np. podpisanie deklaracji),
- podpisywanie i składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego,
- podpisywanie i wysyłanie raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej,
- prowadzenie korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,
- podpisywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych do urzędów skarbowych,
- podpisywanie faktur elektronicznych,
- wymiana informacji z urzędami administracji publicznej,
- składanie dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej,
- elektroniczne podpisywanie dokumentów w obrocie prawnym i handlowympodpisywanie wielu dokumentów elektronicznych jednocześnie,
- podpisywanie ofert z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych na aukcjach i przetargach internetowych,
- zawieranie umów przez Internet,
- prowadzenie bezpiecznych transakcji elektronicznych przez Internet,
- elektroniczne podpisywanie oświadczeń woli oraz dokumentów w obrocie prawnym.
EuroCert MINI
Zestaw składa się z karta kryptograficznej, certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata, oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu.
215 zł (netto)
264,45 zł (btutto)
EuroCert Classic
Zestaw składa się z karty kryptograficznej, czytnika OMNIKEY 3021 USB, certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu.
260 zł (netto)
319,80 zł (btutto)
EuroCert Token – Bestseller!
Zestaw składa się z karty kryptograficznej, czytnika Token Charismathic USB Stick, certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu.
245 zł (netto)
301,35 zł (btutto)
EuroCert Mikroczytnik
Zestaw składa się z karty kryptograficznej, czytnika Token OMNIKEY 6121 USB, certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu.
280 zł (netto)
344,40 zł (btutto)
EuroCert Odnowienie
Oferta dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego, odnowienie certyfikatu na 2 lata
120 zł (netto)
147,60 zł (btutto)
Grupa