OBSŁUGA SIECI ROZPROSZONYCH LOKALI ZA POMOCĄ X2ADRS

Doskonały pomysł na biznes gastronomiczny bardzo szybko przekształca się w tworzenie nowych lokali w różnych regionach. Wysokiej jakości produkty, miła atmosfera czy profesjonalna obsługa to coś czego Klienci zawsze oczekują.

To dlatego, poprzez popyt na odpowiednie wartości, dobrze prosperujący lokal otwiera się w kolejnych miejscach.

Z punktu widzenia zarządzania biznesem decyzje kierownictwa zaczynają dotyczyć coraz to większej liczby takich lokali.

Aby zarządzanie siecią mogło być realizowane profesjonalnie i sprawnie potrzebne są do tego odpowiednie narzędzia. Jednym z nich jest oczywiście system informatyczny.

X2 ADRS to efekt wielu lat pracy oraz pomysłów grona osób związanych z branżami IT oraz HoReCa, które od początków projektu ukierunkowane były na możliwość zarządzania siecią lokali. Zastosowane rozwiązania są automatyczne, bezobsługowe i działają w tle. Oparte są o wysokiej jakości replikację danych.

Klienci sami określają obszary danych, które mają się wymieniać między lokalami.

Intent Sales w swoim portfolio ma różne rozwiązania dystrybuowania replikacji.

 Mamy doświadczenia we wdrożeniach sieci, gdzie wymieniają się tylko programy lojalnościowe, mamy również doświadczenia gdzie dane wymieniają się w tradycyjnym modelu sieciowym typu centrala - słowniki, lokale - obroty, mamy również wielopoziomowe układy sieciowe w których istnieje możliwość zarządzania wieloma sieciami, a każda z nich ma swoje własne podsieci. Jak ma dany program sieciowy wyglądać ustala się na poziomie wdrożenia X2System. Sprawne, bezobsługowe funkcjonowanie sieci daje olbrzymie możliwości zarządczo-marketingowe. Przykładowo z punktu widzenia zarządzania, właściciel chce mieć możliwość w czasie rzeczywistym widzieć aktualne obroty wraz z transakcjami z każdego lokalu w sieci, mieć możliwość wysyłania nowych artykułów, cen czy obsługi nowych programów lojalnościowych. Z punktu widzenia marketingowego taka sieć dla klientów jest widziana jako jeden organizm. Ich dane są raz wprowadzone, karty lojalnościowe działają wszędzie w sieci, a systemy lojalnościowe są gotowe do realizacji w każdej chwili w każdym z lokali.

Zarządzanie siecią to także olbrzymie oszczędności. Przykładem może być zarządzanie przesyłaniem dokumentów magazynowych, które wprowadzane są w jednym miejscu – Centrala (Biuro sieci). Innym przykładem jest automatyczne przesyłanie zamówień na „dostawę do domu” - do lokalu, który jest najbliżej zamawiającego klienta.